Закрити

  Authorisation

Логін
Пароль
Запам'ятати на 2 тижні?

Забули пароль?
Якщо ви незареєстровані, пройдіть реєстрацію
1087
08.05.2011р.
Про якість послуг ЖКГ лучан спитають через SMS

Як повідомили ZAXID.NET у прес-службі міської ради, за результатами опитування влада проаналізує рівень задоволення громадян міста отриманими послугами, що буде актуальним напередодні наступного опалювального сезону та осінньо-зимового періоду.

Кожне надіслане повідомлення лучанина надходитиме через загальну систему опитування відразу керівнику ЖКП у формі повідомлення про суть питання та критерій його оцінки. Відділ звернень громадян щотижнево аналізуватиме SMS-опитування та реагування керівників ЖКП, про що доповідатимуть міському голові.

Передбачається, що найбільше до SMS-опитування долучиться активна молодь та громадяни віком від 30 до 45 років, оскільки вони є найактивнішими користувачами  послуг мобільного зв’язку.

Міський голова Луцька Микола Романюк наголосив, що влада зацікавлена у визначенні болючих для лучан питань і їх позитивному вирішенні.

«Наразі ми розпочинаємо SMS-опитування з роботи житлово-комунальних підприємств, а далі ця ініціатива торкнеться сфер соціального захисту і медицини. SMS-опитування стануть традиційними і за їх результатами прийматимуться відповідні рішення. Ми вдосконалюватимемо цей процес і таким чином будемо завжди на зв’язку з громадянами. Це найефективніший спосіб забезпечити оперативне вирішення проблем лучан», - підкреслив Микола Романюк.

ZAXID.NET

якість ЖКГ послуг


Поділіться цією інформацією в соцмережах, дякуємо за популяризацію порталу:
Також Ви можете:

Add to bookmarks Підписатись Версія для друку






For using our materials link towww.buduemo.info (for internet sources with hyperlink) is obligatory.


© 2004—2010 BUDUEMO.INFO. All rights reserved.
Contact information
Advertisement


 RSS-канали порталу      Twitter     Facebook

Design & Development by "Brend-a"