28 лютого 2014 року у Києві близько 100 експертів ритейлу та компаній-постачальників зійшлися на 3-ю щорічну Всеукраїнську практичну конференцію «Non-FoodMaster-2014». Ініціатор та професійний організатор «Non-FoodMaster-2014» – B2B – медіа-група TradeMaster® Group. Партнер контрактного виробництва – портал про ВТМ PrivateLabel-TM.com. Партнер із розробки програмного забезпечення та виробництва касового обладнання для рітейлу – «Резонанс». Учасники конференції поділилися своїм досвідом у сфері відкриття та ведення торговельного бізнесу та підвищення ефективності роздрібної торгівлі. Зокрема, Дмитро Коссе, партнер «Астра Бізнес Консалтинг», представив європейський досвід розвитку DIY-маркетів: відкриття магазинів площею 10-13 тис. кв. м. у містах з населенням від 50 тис.осіб з пропозицією додаткового сервісу і нових товарних груп. Ігор Чумарін, генеральний директор «Агентства дослідження та запобігання втрат» (Санкт-Петербург), запропонував інструменти для мінімізації фінансових витрат, викликаних діями директора магазину. Георгій Волинський, голова Правління «Резонанс», представив рішення ResPOS (єдиний обліковий сервер), що дає змогу при невеликих інвестиціях розробити систему знижок та реалізувати програму лояльності. Андрій Іоанно, керуючий ТЦ «Аракс», відзначив ефективність (до 30% на рік) агресивної зовнішньої реклами, безперервного проведення акцій, а також Інтернет-комунікацій з покупцем (у т.ч. соцмережі) для збільшення кількості покупців у меблевому ТЦ. Інструментами розвитку та збільшення продажу постачальника поділилися також Павло Зможний, директор ДП «Капарол Україна», Олександр Каспрук, начальник відділу продажу «Дікергофф / Україна /», Микола Ковш, фахівець з трейд-маркетингу «Сен-Гобен Будівельна Продукція Україна» та інші учасники. У ході конференції було проведено три майстер-класи. Наступний «Non-FoodMaster-2015» у лютому 2015р http://trademaster.ua/im/nfm_2014/resalts_non_foodmaster_2014.pdf
Поділіться цією інформацією в соцмережах, дякуємо за популяризацію порталу: