Закрити

  Authorisation

Логін
Пароль
Запам'ятати на 2 тижні?

Забули пароль?
Якщо ви незареєстровані, пройдіть реєстрацію
1166
15.12.2015р.
Підвищення залізничних тарифів «підкосить» будівництво

Підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення стане катастрофою для будівельної галузі. Конфедерація будівельників має намір вимагати прозорого принципу формування тарифів. «Укрзалізницю» закликають вирішити свої фінансові проблеми. 

Підвищення вантажних залізничних тарифів на 30%, заплановане Міністерством інфраструктури у наступному році, може обернутися катастрофою для українського будівельного ринку. Про це заявив голова Ради директорів Конфедерації будівельників України Олександр Ротов.
За його словами, конфедерація разом з іншими представниками будівельної галузі мають намір вимагати прозорого принципу формування тарифів.
«Це наш внутрішній ринок і внутрішній виробник. Звичайно, 30% – це катастрофа. Зрозуміло, якщо збільшення тарифу відбувається на 5-7%, підтверджується якимось розрахунком і йде не в закритому режимі, а учасникам ринку, профспілкам пояснюється, з яких причин відбувається збільшення, тоді воно може бути логічним і зрозумілим. Якесь невелике зростання в межах інфляції зрозуміле. Але 30% - це непрозоро і неправильно. І ми – Конфедерація будівельників і Асоціація будматеріалів – будемо вимагати пояснень і активно виступати проти цього», - заявив пан Ротов.

На його думку, «Укрзалізниці» необхідно вчитися вирішувати свої фінансові проблеми за рахунок внутрішніх ресурсів, а не інших учасників ринку.

«Їм треба розібратися з власною собівартістю. Треба дивитися, з чим пов'язані втрати і збитки, але не можна компенсувати власну неефективність збільшенням тарифів. Не повинно бути розкрадання ресурсів, їх нецільове використання, неграмотне використання трудових ресурсів. Це найпростіше - підвищити тариф, тобто перекласти свої проблеми на плечі інших активно працюють учасників ринку», - підкреслив Олександр Ротов.

Також він додав, що підвищення ефективності організації роботи «Укрзалізниці» може призвести до зниження вантажного залізничного тарифу.

«Треба правильно господарювати, набирати професійних менеджерів і, я думаю, тоді ціна  навіть може бути нижчою, тому що вона і так завищена понад всяку межу», - резюмував голова Ради директорів.

Мінінфраструктури наполягає на підвищенні залізничних тарифів, в той же час готове надати бізнесу прозору інформацію про витрачання коштів залізничними дорогами.

«Я цілий рік обговорював питання підвищення тарифів з бізнесом. У лютому ми зробили одне підвищення, плануємо підвищення в 2016 році. У той же час ми готові надати бізнесу повний контроль над тим, як використовуються гроші. Ми відкрили інформацію щодо закупівель, фінансовий план «Укрзалізниці» - все відкрили. Контролюйте. Є проблема – бийте палицею по голові», - сказав Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.

 http://jkg-portal.com.ua/ua/publication/one/pdvishhennja-zalznichnih-stane-katastrofoju-dlja-budvelnoji-galuz-45828

 


Більше новин за тегами
  • вантажні перевезення
  • формування тарифів
  • інфляція
  • нецільове використання
  • фінансові проблеми
  • витрачання коштів


Поділіться цією інформацією в соцмережах, дякуємо за популяризацію порталу:
Також Ви можете:

Add to bookmarks Підписатись Версія для друку






For using our materials link towww.buduemo.info (for internet sources with hyperlink) is obligatory.


© 2004—2010 BUDUEMO.INFO. All rights reserved.
Contact information
Advertisement


 RSS-канали порталу      Twitter     Facebook

Design & Development by "Brend-a"