![]() Кредит на придбання нерухомості на вторинному ринку, металопластикові вікна та вхідні броньовані двері |
![]() Купівля житла у Львові, кредит на енергозбереження, тепла плівкова підлога |
![]() Програма іпотечного кредитування житла, сонячні колектори |
![]() Кредит під заставу майна, утеплення житла екологічно чистою фітоплитою з очерету |
![]() Обмеження готівкових розрахунків, теплоізоляція даху мінеральною ватою |
![]() Тепле житло на ринку нерухомості, конденсаційний газовий та твердопаливний котли |
![]() Укладання металочерепиці, утеплення |
![]() Обробка деревини, покрівельний пиріг |
![]() Виробництво, технічні характеристики |
![]() Паливо для камінів, обслуговування, дизайн |
![]() Виробництво, вибір, експлуатація |
![]() Виробництво, укладання, дизайн |
![]() Принцип дії, монтаж, обслуговування |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Експлуатація та догляд |
![]() Утеплювальні матеріали, технології, види утеплювачів |
![]() Опис, вимоги, монтаж |
![]() Типи, конструкція, автоматика воріт |
![]() Дрилі, лобзики, болгарки, перфоратори, шуруповерти |
![]() Перевірка якості, укладка, догляд |
![]() Проектування системи, управління, безпека |
![]() Види фільтрації, різновиди, виробники та ціна |
![]() Труби, баки для води |
![]() Конструкція, аксесуари, користування |
![]() Види, монтаж, оздоблення, вартість та догляд |
![]() Тип кабін, встановлення, догляд |
![]() Топки, облицювання, аксесуари, обслуговування |
Чи корисний для Вас портал БудЕксперт?
Підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення стане катастрофою для будівельної галузі. Конфедерація будівельників має намір вимагати прозорого принципу формування тарифів. «Укрзалізницю» закликають вирішити свої фінансові проблеми.
Підвищення вантажних залізничних тарифів на 30%, заплановане
Міністерством інфраструктури у наступному році, може обернутися катастрофою для
українського будівельного ринку. Про це заявив голова Ради директорів Конфедерації
будівельників України Олександр Ротов.
За його словами, конфедерація разом з іншими представниками будівельної галузі
мають намір вимагати прозорого принципу формування тарифів.
«Це наш внутрішній ринок і внутрішній виробник. Звичайно, 30% – це катастрофа.
Зрозуміло, якщо збільшення тарифу відбувається на 5-7%, підтверджується якимось
розрахунком і йде не в закритому режимі, а учасникам ринку, профспілкам
пояснюється, з яких причин відбувається збільшення, тоді воно може бути
логічним і зрозумілим. Якесь невелике зростання в межах інфляції зрозуміле. Але
30% - це непрозоро і неправильно. І ми – Конфедерація будівельників і Асоціація
будматеріалів – будемо вимагати пояснень і активно виступати проти цього», -
заявив пан Ротов.
На його думку, «Укрзалізниці» необхідно вчитися вирішувати свої фінансові
проблеми за рахунок внутрішніх ресурсів, а не інших учасників ринку.
«Їм треба розібратися з власною собівартістю. Треба дивитися, з чим пов'язані
втрати і збитки, але не можна компенсувати власну неефективність збільшенням
тарифів. Не повинно бути розкрадання ресурсів, їх нецільове використання,
неграмотне використання трудових ресурсів. Це найпростіше - підвищити тариф,
тобто перекласти свої проблеми на плечі інших активно працюють учасників
ринку», - підкреслив Олександр Ротов.
Також він додав, що підвищення ефективності організації роботи «Укрзалізниці» може призвести до зниження вантажного залізничного тарифу.
«Треба правильно господарювати, набирати професійних менеджерів і, я думаю, тоді ціна навіть може бути нижчою, тому що вона і так завищена понад всяку межу», - резюмував голова Ради директорів.
Мінінфраструктури наполягає на підвищенні залізничних тарифів, в той же час готове надати бізнесу прозору інформацію про витрачання коштів залізничними дорогами.
«Я цілий рік обговорював питання підвищення тарифів з бізнесом. У лютому ми зробили одне підвищення, плануємо підвищення в 2016 році. У той же час ми готові надати бізнесу повний контроль над тим, як використовуються гроші. Ми відкрили інформацію щодо закупівель, фінансовий план «Укрзалізниці» - все відкрили. Контролюйте. Є проблема – бийте палицею по голові», - сказав Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.
Додати до закладок | Підписатись | Версія для друку |