Загальна вартість будівництва оцінюється майже в 2,2 млрд грн. Проект реалізовується на кредитні кошти, завдяки співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Європейським інвестиційним банком (ЄІБ). Бюджет першого етапу будівництва склав 39,71 млн доларів США кредитних коштів ЄБРР. Триває підготовка документів для вибірки першого траншу в сумі 5 млн євро із 55 млн євро загальної суми кредиту від ЄІБ.
Наразі завершено найскладнішу частину робіт – пройдено
верхній уступ тунелю. Загалом новий двоколійний тунель замінить існуючий
одноколійний, що був побудований у 1886 році. Він має обмеження по швидкості
руху 15-
Тунель має стратегічне значення, адже є частиною п’ятого транспортного коридору від Італії до України. «Будівництво нового тунелю – це ще один проект, завдяки якому Україна зможе реалізувати свій транзитний потенціал. Сьогодні через Бескид здійснюється 60% обсягів перевезень, які ідуть через західний кордон, в тому числі транзитних. Новий тунель дозволить нам створити конкурентні умови для перевезення вантажів за цим напрямком», – наголосив Міністр.
У проекті нового тунелю центральне місце віддане питанням безпеки: для руху потягів, навколишнього середовища, пасажирів та обслуговуючого персоналу. Новий тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту.
Очікується, що будівельні роботи будуть завершені у 4 кварталі 2017 року, а перший поїзд поїде новим тунелем у 2 кварталі 2018 року.
Довідка
Довжина запроектованого тунелю складає
Міністерство інфраструктури України
Add to bookmarks | Підписатись | Версія для друку |