Закрити

  Авторизація

Логін
Пароль
Запам'ятати на 2 тижні?

Забули пароль?
Якщо ви незареєстровані, пройдіть реєстрацію



Партнери

 




 
Програма БудЕксперт
Програма БудЕксперт
БудЕксперт від 23.11.2013
Кредит на придбання нерухомості на вторинному ринку, металопластикові вікна та вхідні броньовані двері
БудЕксперт від 09.11.2013
Купівля житла у Львові, кредит на енергозбереження, тепла плівкова підлога
БудЕксперт від 26.10.2013
Програма іпотечного кредитування житла, сонячні колектори
БудЕксперт від 12.10.2013
Кредит під заставу майна, утеплення житла екологічно чистою фітоплитою з очерету
БудЕксперт від 28.09.2013
Обмеження готівкових розрахунків, теплоізоляція даху мінеральною ватою
БудЕксперт від 21.09.2013
Тепле житло на ринку нерухомості, конденсаційний газовий та твердопаливний котли
Дах - Покрівельні матеріали
Укладання металочерепиці, утеплення
Дах - дерев'яна конструкція
Обробка деревини, покрівельний пиріг
Цегла як будівельний матеріал
Виробництво, технічні характеристики
Ринок камінів
Паливо для камінів, обслуговування, дизайн
Металопластикові вікна
Виробництво, вибір, експлуатація
Бруківка
Виробництво, укладання, дизайн
Сонячні колектори
Принцип дії, монтаж, обслуговування
Як встановити басейн власноруч і лише за годину?
Встановлення та догляд
Двері – візитна картка помешкання
Встановлення та догляд
Утеплення будинку пінопластом
Експлуатація та догляд
Утеплення будівель
Утеплювальні матеріали, технології, види утеплювачів
Каналізація приватного будинку
Опис, вимоги, монтаж
Автоматичні гаражні ворота
Типи, конструкція, автоматика воріт
Електроінструменти
Дрилі, лобзики, болгарки, перфоратори, шуруповерти
Кахельна плитка
Перевірка якості, укладка, догляд
Розумний будинок
Проектування системи, управління, безпека
Фільтри для води
Види фільтрації, різновиди, виробники та ціна
Водовідведення та зберігання води
Труби, баки для води
Мансардні вікна
Конструкція, аксесуари, користування
Натяжні стелі
Види, монтаж, оздоблення, вартість та догляд
Вибір душової кабіни
Тип кабін, встановлення, догляд
Вибір каміна
Топки, облицювання, аксесуари, обслуговування
Опитування
Опитування

Чи корисний для Вас портал БудЕксперт?

1614
21.01.2016р.
Новий двоколійний Бескидський тунель – один з наймасштабніших інфраструктурних проектів за часи незалежності України

Загальна вартість будівництва оцінюється майже в 2,2 млрд грн. Проект реалізовується на кредитні кошти, завдяки співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Європейським інвестиційним банком (ЄІБ). Бюджет першого етапу будівництва склав 39,71 млн доларів США кредитних коштів ЄБРР. Триває підготовка документів для вибірки першого траншу в сумі 5 млн євро із 55 млн євро загальної суми кредиту від ЄІБ.

Наразі завершено найскладнішу частину робіт – пройдено верхній уступ тунелю. Загалом новий двоколійний тунель замінить існуючий одноколійний, що був побудований у 1886 році. Він має обмеження по швидкості руху 15-40 км/годі лишається єдиним «вузьким» місцем  напрямку Чоп-Львів. Новий тунель проектується під швидкість 60-70 км/год і збільшить пропускну здатність цієї ділянки шляху з 47 до 100 пар поїздів на добу.

Тунель має стратегічне значення, адже є частиною п’ятого транспортного коридору від Італії до України. «Будівництво нового тунелю – це ще один проект, завдяки якому Україна зможе реалізувати свій транзитний потенціал. Сьогодні через Бескид здійснюється 60% обсягів перевезень, які ідуть через західний кордон, в тому числі транзитних. Новий тунель дозволить нам створити конкурентні умови для перевезення вантажів за цим напрямком», – наголосив Міністр.

У проекті нового тунелю центральне місце віддане питанням безпеки: для руху потягів, навколишнього середовища, пасажирів та обслуговуючого персоналу. Новий тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту.

Очікується, що будівельні роботи будуть завершені у 4 кварталі 2017 року, а перший поїзд поїде новим тунелем у 2 кварталі 2018 року.

Довідка

Довжина запроектованого тунелю складає 1764,5 м, глибина закладання становить 781-807 мнад рівнем моря. Для спорудження тунелю вибраний новоавстрійський метод проходки (будівництво передбачено як вибуховим, так і прохідницьким методами з використанням випереджуючого екрана). З міркувань безпеки у тунелі передбачено влаштування 3-х з’єднувальних евакуаційних каналів між старим і новим тунелями довжиною 22 м кожен, а також 49 ніш та 12 камер.

 

Міністерство інфраструктури України

 

Теги та ключові фрази

Більше новин за тегами
  • тунель2
  • перший транш
  • транспортний коридор


Поділіться цією інформацією в соцмережах, дякуємо за популяризацію порталу:
Також Ви можете:

Додати до закладок Підписатись Версія для друку






При використанні матеріалів посилання на www.budexpert.ua (для інтернет ресурсів з гіперпосиланням) обов'язкове.