: 18.05.2018р.
18.12.2013
18.04.2018
|
: 10081 | : 9857
: 0
|
Зрівняльні платформи DoorHan
|
Зрівняльні платформи DoorHan призначені для з'єднання підлоги складу з кузовом вантажної автомашини для забезпечення швидкого та безперешкодного доступу автонавантажувача при вантажно-розвантажувальних роботах. Вони можуть використовуватися з автомобілями, обладнаними вбудованими ліфтами.
Широкий вибір типів і розмірів зрівняльних платформ дозволяє підібрати найбільш відповідний варіант для конкретного проекту. Зрівняльні платформи DoorHan повністю відповідають вимогам прийнятих норм і директив DIN EN1398, сертифіковані і мають сертифікати відповідності.
Типи зрівняльних платформ:
1. Електрогідравлічні зрівняльні платформи з поворотною апареллю серій DLHH і DLHHL. Найбільш оптимальний варіант, що дозволяє організувати перевантажувальне місце і забезпечити швидке навантаження і розвантаження. При активації платформа піднімається і апарель, повертаючись, відкривається. Далі платформа опускається, поки не досягне підлоги кузова автомобіля. Система готова до роботи. Після закінчення вантажно-розвантажувальних робіт платформа піднімається, апарель опускається і займає вертикальне положення, далі платформа повертається у вихідну позицію. Встановлення може здійснюватися як вбудованим, так і підвісним способом монтажу. За бажанням замовника платформа може поставлятися з маслом для роботи при низьких температурах (до -50 ° С).
2. Електрогідравлічні зрівняльні платформи з висувною телескопічною апареллю серій DLHT, DS і DSI є найбільш ефективним пристроєм, призначеним для доступу вантажної техніки з складу в кузов вантажної машини при навантажувально-розвантажувальних роботах. Використовуються у випадках, коли необхідно максимально точно позиціонувати апарель в кузові автомобіля, наприклад, при його бічному завантаженні, а також при мінімальній відстані між краєм кузова автомобіля і вантажем, розташованим усередині нього. Сегменти апарелі забезпечують можливість роботи з автомобілями, ширина яких вужча ширини платформи. Принцип роботи полягає в тому, що при активізації платформа піднімається і апарель висувається, далі платформа опускається, поки апарель не досягне підлоги кузова вантажівки. Після закінчення вантажно-розвантажувальних робіт платформа знову піднімається, апарель засувається, платформа повертається у вихідне положення. Встановлення здійснюється підвісним або вбудованим способом монтажу. За бажанням замовника платформа може бути поставлена з маслом для роботи при низьких температурах (до -50 ° С).
3. Механічні зрівняльні платформи серії MODL не вимагають підведення електроживлення, можуть використовуватися у випадках, коли відсутня електрика і немає можливості встановити електрогідравлічну платформу. Механічна платформа піднімається вручну силою 2-х чоловік, при цьому апарель, повертаючись, відкривається автоматично. Потім платформа опускається, поки не досягне кузова вантажівки. Після закінчення робіт апарель опускається, платформа підводиться і повертається у вихідне положення. Установка здійснюється за допомогою вбудованого або підвісного способу монтажу.
4. Механічні зрівняльні платформи «Мінідок» серії MDLM не вимагають підведення електроживлення, може використовуватися у випадках, коли відсутня електрика і немає можливості встановити електрогідравлічну платформу. У порівнянні з механічними платформами інших серій значно менше важить (370 кг), при цьому витримує динамічне навантаження в 6000 кг і статичну - в 9000 кг. Механічна платформа піднімається вручну силою 1 людину, при цьому апарель, повертаючись, відкривається автоматично. Потім платформа опускається, поки не досягне кузова вантажівки. Після закінчення робіт апарель опускається, платформа підводиться і повертається у вихідне положення.
: |
|
: |
|
: |
|
: |
|
|
|