A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: explode() expects parameter 3 to be long, string given

Filename: models/proposition_settings_model.php

Line Number: 34

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: in_array() expects parameter 2 to be array, null given

Filename: models/proposition_settings_model.php

Line Number: 42

Звукоізоляційна самоклеюча стрічка для перегородок (ЛПП) |
Закрити

 

Логін
Пароль
Запам'ятати на 2 тижні?

Забули пароль?
Якщо ви незареєстровані, пройдіть реєстрацію
?
Звукоізоляційна...
Звукоізоляційна...
22.07.2019р. | #7181

: 22.08.2019р.
07.08.2013
22.07.2019
: 5454 | : 5259
: 0

Звукоізоляційна самоклеюча стрічка для перегородок (ЛПП)
ЛПП виготовляють з закрито-пористого м'ягкого поліетилену - поліізолу, з відмінною звукоізоляцією, хорошою здатністю повернення в початкове положення, стійкістю до старіння і безпекою для здоров'я.
При монтажі U і С кутових профілів із застосуванням односторонньої клейкої стрічки, для перегородок ЛПП, гарантований простий, швидкий і економічний метод відключення акустичних мостів в області шва. Завдяки хорошій здатності повернення в початкове положення поліетиленової піни, можна досягти надійної ізоляції між елементами конструкції (наприклад, стіною, стелею і підлогою). ПЕРЕВАГИ ПРОДУКТУ:
без покриття адгезійною плівкою;
більш швидка і покращена робота;
стрічка не розмотується, через те, що рулон намотаний сам на себе (тримається завдяки покриттю клеєм);
непотрібна утилізація антиадгезійної плівки;
займистість В2 – слабозаймиста;
високоякісний клей;
встановлювати стрічку можна навіть при низькій температурі. Індивідуальну ширину та іншу товщину виготовляємо під замовлення.

:
:
:
:




 11/05/2024
15815
 10/05/2024
339
 27/02/2024
13597

Роблячи у помешканні ремонт, часто включають до витрат заміну старих вікон новими, хоча при ретельному розгляді часто з’ясовується, що дерев'яні рами, які довго слугували, ще цілком...

Дев’ять німецьких компаній візьмуть участь в онлайн-заходах з метою знайомства і налагодження контактів з потенційними українськими партнерами.

Дев’ять німецьких компаній візьмуть участь в онлайн-заходах з метою знайомства і налагодження контактів з потенційними українськими партнерами.