![]() Кредит на приобретение недвижимости на вторичном рынке, металлопластиковые окна и входные двери |
![]() Покупка жилья во Львове, кредит на энергосбережение, теплый пленочный пол |
![]() Программа ипотечного кредитования жилья, солнечные коллекторы |
![]() Кредит под залог имущества, утепление жилья экологически чистой фитоплитой из камыша |
![]() Ограничение наличных расчетов, теплоизоляция крыши минеральной ватой |
![]() Теплое жилье на рынке недвижимости, конденсационный газовый и твердотопливный котлы |
![]() Укладка металлочерепицы, утепление |
![]() Обработка древесины, кровельный пирог |
![]() Производство, технические характеристики |
![]() Топливо для каминов, обслуживание, дизайн |
![]() Производство, выбор, эксплуатация |
![]() Производство, укладка, дизайн |
![]() Принцип действия, монтаж, обслуживание |
![]() Установка и уход |
![]() Установка и уход |
![]() Эксплуатация и уход |
![]() Утеплительные материалы, технологии, виды утеплителей |
![]() Описание, требования, монтаж |
![]() Типы, конструкция, автоматика ворот |
![]() Дрели, лобзики, болгарки, перфораторы, шуруповерты |
![]() Проверка качества, укладка, уход |
![]() Проектирование системы, управление, безопасность |
![]() Виды фильтрации, разновидности, производители и цена |
![]() Трубы, баки для воды |
![]() Конструкция, аксессуары, пользование |
![]() Виды, монтаж, отделка, стоимость и уход |
![]() Тип кабины, установка, уход |
![]() Топки, облицовки, аксессуары, обслуживание |
Полезен ли для Вас портал БудЭксперт?
Підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення стане катастрофою для будівельної галузі. Конфедерація будівельників має намір вимагати прозорого принципу формування тарифів. «Укрзалізницю» закликають вирішити свої фінансові проблеми.
Підвищення вантажних залізничних тарифів на 30%, заплановане
Міністерством інфраструктури у наступному році, може обернутися катастрофою для
українського будівельного ринку. Про це заявив голова Ради директорів Конфедерації
будівельників України Олександр Ротов.
За його словами, конфедерація разом з іншими представниками будівельної галузі
мають намір вимагати прозорого принципу формування тарифів.
«Це наш внутрішній ринок і внутрішній виробник. Звичайно, 30% – це катастрофа.
Зрозуміло, якщо збільшення тарифу відбувається на 5-7%, підтверджується якимось
розрахунком і йде не в закритому режимі, а учасникам ринку, профспілкам
пояснюється, з яких причин відбувається збільшення, тоді воно може бути
логічним і зрозумілим. Якесь невелике зростання в межах інфляції зрозуміле. Але
30% - це непрозоро і неправильно. І ми – Конфедерація будівельників і Асоціація
будматеріалів – будемо вимагати пояснень і активно виступати проти цього», -
заявив пан Ротов.
На його думку, «Укрзалізниці» необхідно вчитися вирішувати свої фінансові
проблеми за рахунок внутрішніх ресурсів, а не інших учасників ринку.
«Їм треба розібратися з власною собівартістю. Треба дивитися, з чим пов'язані
втрати і збитки, але не можна компенсувати власну неефективність збільшенням
тарифів. Не повинно бути розкрадання ресурсів, їх нецільове використання,
неграмотне використання трудових ресурсів. Це найпростіше - підвищити тариф,
тобто перекласти свої проблеми на плечі інших активно працюють учасників
ринку», - підкреслив Олександр Ротов.
Також він додав, що підвищення ефективності організації роботи «Укрзалізниці» може призвести до зниження вантажного залізничного тарифу.
«Треба правильно господарювати, набирати професійних менеджерів і, я думаю, тоді ціна навіть може бути нижчою, тому що вона і так завищена понад всяку межу», - резюмував голова Ради директорів.
Мінінфраструктури наполягає на підвищенні залізничних тарифів, в той же час готове надати бізнесу прозору інформацію про витрачання коштів залізничними дорогами.
«Я цілий рік обговорював питання підвищення тарифів з бізнесом. У лютому ми зробили одне підвищення, плануємо підвищення в 2016 році. У той же час ми готові надати бізнесу повний контроль над тим, як використовуються гроші. Ми відкрили інформацію щодо закупівель, фінансовий план «Укрзалізниці» - все відкрили. Контролюйте. Є проблема – бийте палицею по голові», - сказав Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.
Добавить в закладки | Підписатись | Версия для печати |