БудЭксперт от 23.11.2013Кредит на приобретение недвижимости на вторичном рынке, металлопластиковые окна и входные двери |
БудЭксперт от 09.11.2013Покупка жилья во Львове, кредит на энергосбережение, теплый пленочный пол |
БудЭксперт от 26.10.2013Программа ипотечного кредитования жилья, солнечные коллекторы |
БудЭксперт от 12.10.2013Кредит под залог имущества, утепление жилья экологически чистой фитоплитой из камыша |
БудЭксперт от 28.09.2013Ограничение наличных расчетов, теплоизоляция крыши минеральной ватой |
БудЭксперт от 21.09.2013Теплое жилье на рынке недвижимости, конденсационный газовый и твердотопливный котлы |
Крыша - Кровельные материалыУкладка металлочерепицы, утепление |
Крыша - деревянная конструкцияОбработка древесины, кровельный пирог |
Кирпич как строительный материалПроизводство, технические характеристики |
Рынок каминовТопливо для каминов, обслуживание, дизайн |
Металлопластиковые окнаПроизводство, выбор, эксплуатация |
БрусчаткаПроизводство, укладка, дизайн |
Солнечные коллекторыПринцип действия, монтаж, обслуживание |
Как установить бассейн собственноручно и только за час?Установка и уход |
Двери - визитная карточка помещенияУстановка и уход |
Утепление дома пенопластомЭксплуатация и уход |
Утепление зданийУтеплительные материалы, технологии, виды утеплителей |
Канализация частного домаОписание, требования, монтаж |
Автоматические гаражные воротаТипы, конструкция, автоматика ворот |
ЭлектроинструментыДрели, лобзики, болгарки, перфораторы, шуруповерты |
Кафельная плиткаПроверка качества, укладка, уход |
Умный домПроектирование системы, управление, безопасность |
Фильтры для водыВиды фильтрации, разновидности, производители и цена |
Водоотведение и хранение водыТрубы, баки для воды |
Мансардные окнаКонструкция, аксессуары, пользование |
Натяжные потолкиВиды, монтаж, отделка, стоимость и уход |
Выбор душевой кабиныТип кабины, установка, уход |
Выбор каминаТопки, облицовки, аксессуары, обслуживание |
Полезен ли для Вас портал БудЭксперт?
Підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення стане катастрофою для будівельної галузі. Конфедерація будівельників має намір вимагати прозорого принципу формування тарифів. «Укрзалізницю» закликають вирішити свої фінансові проблеми.
Підвищення вантажних залізничних тарифів на 30%, заплановане
Міністерством інфраструктури у наступному році, може обернутися катастрофою для
українського будівельного ринку. Про це заявив голова Ради директорів Конфедерації
будівельників України Олександр Ротов.
За його словами, конфедерація разом з іншими представниками будівельної галузі
мають намір вимагати прозорого принципу формування тарифів.
«Це наш внутрішній ринок і внутрішній виробник. Звичайно, 30% – це катастрофа.
Зрозуміло, якщо збільшення тарифу відбувається на 5-7%, підтверджується якимось
розрахунком і йде не в закритому режимі, а учасникам ринку, профспілкам
пояснюється, з яких причин відбувається збільшення, тоді воно може бути
логічним і зрозумілим. Якесь невелике зростання в межах інфляції зрозуміле. Але
30% - це непрозоро і неправильно. І ми – Конфедерація будівельників і Асоціація
будматеріалів – будемо вимагати пояснень і активно виступати проти цього», -
заявив пан Ротов.
На його думку, «Укрзалізниці» необхідно вчитися вирішувати свої фінансові
проблеми за рахунок внутрішніх ресурсів, а не інших учасників ринку.
«Їм треба розібратися з власною собівартістю. Треба дивитися, з чим пов'язані
втрати і збитки, але не можна компенсувати власну неефективність збільшенням
тарифів. Не повинно бути розкрадання ресурсів, їх нецільове використання,
неграмотне використання трудових ресурсів. Це найпростіше - підвищити тариф,
тобто перекласти свої проблеми на плечі інших активно працюють учасників
ринку», - підкреслив Олександр Ротов.
Також він додав, що підвищення ефективності організації роботи «Укрзалізниці» може призвести до зниження вантажного залізничного тарифу.
«Треба правильно господарювати, набирати професійних менеджерів і, я думаю, тоді ціна навіть може бути нижчою, тому що вона і так завищена понад всяку межу», - резюмував голова Ради директорів.
Мінінфраструктури наполягає на підвищенні залізничних тарифів, в той же час готове надати бізнесу прозору інформацію про витрачання коштів залізничними дорогами.
«Я цілий рік обговорював питання підвищення тарифів з бізнесом. У лютому ми зробили одне підвищення, плануємо підвищення в 2016 році. У той же час ми готові надати бізнесу повний контроль над тим, як використовуються гроші. Ми відкрили інформацію щодо закупівель, фінансовий план «Укрзалізниці» - все відкрили. Контролюйте. Є проблема – бийте палицею по голові», - сказав Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.
| Добавить в закладки | Підписатись | Версия для печати |
RSS-канали порталу
Twitter
Facebook