Закрити

  Авторизация

Логін
Пароль
Запам'ятати на 2 тижні?

Забули пароль?
Якщо ви незареєстровані, пройдіть реєстрацію



Партнеры

 


Программа БудЭксперт
Программа БудЭксперт
БудЭксперт от 23.11.2013
Кредит на приобретение недвижимости на вторичном рынке, металлопластиковые окна и входные двери
БудЭксперт от 09.11.2013
Покупка жилья во Львове, кредит на энергосбережение, теплый пленочный пол
БудЭксперт от 26.10.2013
Программа ипотечного кредитования жилья, солнечные коллекторы
БудЭксперт от 12.10.2013
Кредит под залог имущества, утепление жилья экологически чистой фитоплитой из камыша
БудЭксперт от 28.09.2013
Ограничение наличных расчетов, теплоизоляция крыши минеральной ватой
БудЭксперт от 21.09.2013
Теплое жилье на рынке недвижимости, конденсационный газовый и твердотопливный котлы
Крыша - Кровельные материалы
Укладка металлочерепицы, утепление
Крыша - деревянная конструкция
Обработка древесины, кровельный пирог
Кирпич как строительный материал
Производство, технические характеристики
Рынок каминов
Топливо для каминов, обслуживание, дизайн
Металлопластиковые окна
Производство, выбор, эксплуатация
Брусчатка
Производство, укладка, дизайн
Солнечные коллекторы
Принцип действия, монтаж, обслуживание
Как установить бассейн собственноручно и только за час?
Установка и уход
Двери - визитная карточка помещения
Установка и уход
Утепление дома пенопластом
Эксплуатация и уход
Утепление зданий
Утеплительные материалы, технологии, виды утеплителей
Канализация частного дома
Описание, требования, монтаж
Автоматические гаражные ворота
Типы, конструкция, автоматика ворот
Электроинструменты
Дрели, лобзики, болгарки, перфораторы, шуруповерты
Кафельная плитка
Проверка качества, укладка, уход
Умный дом
Проектирование системы, управление, безопасность
Фильтры для воды
Виды фильтрации, разновидности, производители и цена
Водоотведение и хранение воды
Трубы, баки для воды
Мансардные окна
Конструкция, аксессуары, пользование
Натяжные потолки
Виды, монтаж, отделка, стоимость и уход
Выбор душевой кабины
Тип кабины, установка, уход
Выбор камина
Топки, облицовки, аксессуары, обслуживание
Опитування
Опитування

Полезен ли для Вас портал БудЭксперт?

1083
15.12.2015р.
Підвищення залізничних тарифів «підкосить» будівництво

Підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення стане катастрофою для будівельної галузі. Конфедерація будівельників має намір вимагати прозорого принципу формування тарифів. «Укрзалізницю» закликають вирішити свої фінансові проблеми. 

Підвищення вантажних залізничних тарифів на 30%, заплановане Міністерством інфраструктури у наступному році, може обернутися катастрофою для українського будівельного ринку. Про це заявив голова Ради директорів Конфедерації будівельників України Олександр Ротов.
За його словами, конфедерація разом з іншими представниками будівельної галузі мають намір вимагати прозорого принципу формування тарифів.
«Це наш внутрішній ринок і внутрішній виробник. Звичайно, 30% – це катастрофа. Зрозуміло, якщо збільшення тарифу відбувається на 5-7%, підтверджується якимось розрахунком і йде не в закритому режимі, а учасникам ринку, профспілкам пояснюється, з яких причин відбувається збільшення, тоді воно може бути логічним і зрозумілим. Якесь невелике зростання в межах інфляції зрозуміле. Але 30% - це непрозоро і неправильно. І ми – Конфедерація будівельників і Асоціація будматеріалів – будемо вимагати пояснень і активно виступати проти цього», - заявив пан Ротов.

На його думку, «Укрзалізниці» необхідно вчитися вирішувати свої фінансові проблеми за рахунок внутрішніх ресурсів, а не інших учасників ринку.

«Їм треба розібратися з власною собівартістю. Треба дивитися, з чим пов'язані втрати і збитки, але не можна компенсувати власну неефективність збільшенням тарифів. Не повинно бути розкрадання ресурсів, їх нецільове використання, неграмотне використання трудових ресурсів. Це найпростіше - підвищити тариф, тобто перекласти свої проблеми на плечі інших активно працюють учасників ринку», - підкреслив Олександр Ротов.

Також він додав, що підвищення ефективності організації роботи «Укрзалізниці» може призвести до зниження вантажного залізничного тарифу.

«Треба правильно господарювати, набирати професійних менеджерів і, я думаю, тоді ціна  навіть може бути нижчою, тому що вона і так завищена понад всяку межу», - резюмував голова Ради директорів.

Мінінфраструктури наполягає на підвищенні залізничних тарифів, в той же час готове надати бізнесу прозору інформацію про витрачання коштів залізничними дорогами.

«Я цілий рік обговорював питання підвищення тарифів з бізнесом. У лютому ми зробили одне підвищення, плануємо підвищення в 2016 році. У той же час ми готові надати бізнесу повний контроль над тим, як використовуються гроші. Ми відкрили інформацію щодо закупівель, фінансовий план «Укрзалізниці» - все відкрили. Контролюйте. Є проблема – бийте палицею по голові», - сказав Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.

 http://jkg-portal.com.ua/ua/publication/one/pdvishhennja-zalznichnih-stane-katastrofoju-dlja-budvelnoji-galuz-45828

 

Теги и ключевые фразы

Більше новин за тегами
  • вантажні перевезення
  • формування тарифів
  • інфляція
  • нецільове використання
  • фінансові проблеми
  • витрачання коштів


Поділіться цією інформацією в соцмережах, дякуємо за популяризацію порталу:
Також Ви можете:

Добавить в закладки Підписатись Версия для печати






При использовании материалов ссылка на www.budexpert.ua (для интернет ресурсов с гиперссылкой) обязательна.