Закрити

  Авторизация

Логін
Пароль
Запам'ятати на 2 тижні?

Забули пароль?
Якщо ви незареєстровані, пройдіть реєстрацію



Партнеры

 


Программа БудЭксперт
Программа БудЭксперт
БудЭксперт от 23.11.2013
Кредит на приобретение недвижимости на вторичном рынке, металлопластиковые окна и входные двери
БудЭксперт от 09.11.2013
Покупка жилья во Львове, кредит на энергосбережение, теплый пленочный пол
БудЭксперт от 26.10.2013
Программа ипотечного кредитования жилья, солнечные коллекторы
БудЭксперт от 12.10.2013
Кредит под залог имущества, утепление жилья экологически чистой фитоплитой из камыша
БудЭксперт от 28.09.2013
Ограничение наличных расчетов, теплоизоляция крыши минеральной ватой
БудЭксперт от 21.09.2013
Теплое жилье на рынке недвижимости, конденсационный газовый и твердотопливный котлы
Крыша - Кровельные материалы
Укладка металлочерепицы, утепление
Крыша - деревянная конструкция
Обработка древесины, кровельный пирог
Кирпич как строительный материал
Производство, технические характеристики
Рынок каминов
Топливо для каминов, обслуживание, дизайн
Металлопластиковые окна
Производство, выбор, эксплуатация
Брусчатка
Производство, укладка, дизайн
Солнечные коллекторы
Принцип действия, монтаж, обслуживание
Как установить бассейн собственноручно и только за час?
Установка и уход
Двери - визитная карточка помещения
Установка и уход
Утепление дома пенопластом
Эксплуатация и уход
Утепление зданий
Утеплительные материалы, технологии, виды утеплителей
Канализация частного дома
Описание, требования, монтаж
Автоматические гаражные ворота
Типы, конструкция, автоматика ворот
Электроинструменты
Дрели, лобзики, болгарки, перфораторы, шуруповерты
Кафельная плитка
Проверка качества, укладка, уход
Умный дом
Проектирование системы, управление, безопасность
Фильтры для воды
Виды фильтрации, разновидности, производители и цена
Водоотведение и хранение воды
Трубы, баки для воды
Мансардные окна
Конструкция, аксессуары, пользование
Натяжные потолки
Виды, монтаж, отделка, стоимость и уход
Выбор душевой кабины
Тип кабины, установка, уход
Выбор камина
Топки, облицовки, аксессуары, обслуживание
Опитування
Опитування

Полезен ли для Вас портал БудЭксперт?

1617
21.01.2016р.
Новий двоколійний Бескидський тунель – один з наймасштабніших інфраструктурних проектів за часи незалежності України

Загальна вартість будівництва оцінюється майже в 2,2 млрд грн. Проект реалізовується на кредитні кошти, завдяки співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Європейським інвестиційним банком (ЄІБ). Бюджет першого етапу будівництва склав 39,71 млн доларів США кредитних коштів ЄБРР. Триває підготовка документів для вибірки першого траншу в сумі 5 млн євро із 55 млн євро загальної суми кредиту від ЄІБ.

Наразі завершено найскладнішу частину робіт – пройдено верхній уступ тунелю. Загалом новий двоколійний тунель замінить існуючий одноколійний, що був побудований у 1886 році. Він має обмеження по швидкості руху 15-40 км/годі лишається єдиним «вузьким» місцем  напрямку Чоп-Львів. Новий тунель проектується під швидкість 60-70 км/год і збільшить пропускну здатність цієї ділянки шляху з 47 до 100 пар поїздів на добу.

Тунель має стратегічне значення, адже є частиною п’ятого транспортного коридору від Італії до України. «Будівництво нового тунелю – це ще один проект, завдяки якому Україна зможе реалізувати свій транзитний потенціал. Сьогодні через Бескид здійснюється 60% обсягів перевезень, які ідуть через західний кордон, в тому числі транзитних. Новий тунель дозволить нам створити конкурентні умови для перевезення вантажів за цим напрямком», – наголосив Міністр.

У проекті нового тунелю центральне місце віддане питанням безпеки: для руху потягів, навколишнього середовища, пасажирів та обслуговуючого персоналу. Новий тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту.

Очікується, що будівельні роботи будуть завершені у 4 кварталі 2017 року, а перший поїзд поїде новим тунелем у 2 кварталі 2018 року.

Довідка

Довжина запроектованого тунелю складає 1764,5 м, глибина закладання становить 781-807 мнад рівнем моря. Для спорудження тунелю вибраний новоавстрійський метод проходки (будівництво передбачено як вибуховим, так і прохідницьким методами з використанням випереджуючого екрана). З міркувань безпеки у тунелі передбачено влаштування 3-х з’єднувальних евакуаційних каналів між старим і новим тунелями довжиною 22 м кожен, а також 49 ніш та 12 камер.

 

Міністерство інфраструктури України

 

Теги и ключевые фразы

Більше новин за тегами
  • тоннель2
  • перший транш
  • транспортний коридор


Поділіться цією інформацією в соцмережах, дякуємо за популяризацію порталу:
Також Ви можете:

Добавить в закладки Підписатись Версия для печати






При использовании материалов ссылка на www.budexpert.ua (для интернет ресурсов с гиперссылкой) обязательна.