БудЭксперт от 23.11.2013Кредит на приобретение недвижимости на вторичном рынке, металлопластиковые окна и входные двери |
БудЭксперт от 09.11.2013Покупка жилья во Львове, кредит на энергосбережение, теплый пленочный пол |
БудЭксперт от 26.10.2013Программа ипотечного кредитования жилья, солнечные коллекторы |
БудЭксперт от 12.10.2013Кредит под залог имущества, утепление жилья экологически чистой фитоплитой из камыша |
БудЭксперт от 28.09.2013Ограничение наличных расчетов, теплоизоляция крыши минеральной ватой |
БудЭксперт от 21.09.2013Теплое жилье на рынке недвижимости, конденсационный газовый и твердотопливный котлы |
Крыша - Кровельные материалыУкладка металлочерепицы, утепление |
Крыша - деревянная конструкцияОбработка древесины, кровельный пирог |
Кирпич как строительный материалПроизводство, технические характеристики |
Рынок каминовТопливо для каминов, обслуживание, дизайн |
Металлопластиковые окнаПроизводство, выбор, эксплуатация |
БрусчаткаПроизводство, укладка, дизайн |
Солнечные коллекторыПринцип действия, монтаж, обслуживание |
Как установить бассейн собственноручно и только за час?Установка и уход |
Двери - визитная карточка помещенияУстановка и уход |
Утепление дома пенопластомЭксплуатация и уход |
Утепление зданийУтеплительные материалы, технологии, виды утеплителей |
Канализация частного домаОписание, требования, монтаж |
Автоматические гаражные воротаТипы, конструкция, автоматика ворот |
ЭлектроинструментыДрели, лобзики, болгарки, перфораторы, шуруповерты |
Кафельная плиткаПроверка качества, укладка, уход |
Умный домПроектирование системы, управление, безопасность |
Фильтры для водыВиды фильтрации, разновидности, производители и цена |
Водоотведение и хранение водыТрубы, баки для воды |
Мансардные окнаКонструкция, аксессуары, пользование |
Натяжные потолкиВиды, монтаж, отделка, стоимость и уход |
Выбор душевой кабиныТип кабины, установка, уход |
Выбор каминаТопки, облицовки, аксессуары, обслуживание |
Полезен ли для Вас портал БудЭксперт?
Вчені з Наньянський технологічного університету в Сінгапурі (NTU) винайшли еластичний бетон, який під тиском згинається, а не ламається, що робить його стійкішим від звичайного бетону.
Відповідно до недавньої
заяви представників інституту та урядової організації JTC, що відповідає за промисловість, цей новий матеріал під назвою ConFlexPave пройде випробування як дорожнє покриття протягом найближчих трьох років. У
Сінгапурі для дорожнього покриття у деяких зонах, напр., перехрестя і дорожні
розв’язки, застосовується звичайний бетон, оскільки він стійкіший і довговічніший,
ніж асфальт.
«В умовах дорожнього руху має місце постійна зміна навантаження по мірі
того, як автомобілі проїжджають по бетону», ֪– пояснює помічник професора Янга Ен-Хуа
Професор Янг очолює
дослідницький проект у Центрі інфраструктурних інновацій NTU-JTC.
Міцність матеріалу ConFlexPave як мінімум удвічі перевищує міцність звичайного
бетону, а це означає, що виготовлені з нього плити можуть бути вдвічі меншої
товщини, що, в свою чергу, робить їх легшими,
спрощує перевезення та встановлення.
Стійкість також
означає, що матеріал, згідно очікуванням вчених, повинен слугуватимайже вдвічі довше 20-річного терміну «життя»звичайного дорожнього покриття.
«Оскільки ми
використовуємо особливі матеріали, початкові капіталовкладення дещо
збільшуються», – додав професор Янг. «Проте, якщо врахувати
тривалість життєвого циклу конструкцій і взяти до уваги зниження трудовитрат
під час монтажу, стає очевидним, що економія буде
значною».
Окрім
цементу, води і піску, що є компонентами звичайного бетону, до складу ConFlexPave входять ще два
незвичайних матеріали. Хоча точну їхню назву
озвучити важко, оскільки вони представляють комерційну таємницю. Це синтетичне волокно, що дає змогу бетону згинатися, а
не ламатися під впливом тиску, а також твердий мінерал, який замінює гравій,
застосовуваний у звичайному бетоні.
Наступним завданням є
запуск виробництва цього бетону в промислових масштабах, – вважає професор Янг. Плити з нового матеріалу будуть проходити
випробування протягом наступного року, а потім піддаватися постійному
моніторингу протягом ще як мінімум двох років.
На основі результатів
випробувань, організація JTC буде співпрацювати з державними органами в пошуку
можливостей масштабного виробництва. Директор підрозділу технічних служб JTC і
співдиректор дослідного центру др..Чви сказав: «У цього
матеріалу є ціла низка потенційних сфер
застосування, окрім дорожніх покриттів».
Професор Янг вважає,
що гнучкість може зробити його матеріал вдалою заміною традиційних
бетонів у будівельних конструкціях, призначених для
сейсмоактивних регіонів.
http://technovesty.com/?p=3672
| Добавить в закладки | Підписатись | Версия для печати |
RSS-канали порталу
Twitter
Facebook