БудЭксперт от 23.11.2013 Кредит на приобретение недвижимости на вторичном рынке, металлопластиковые окна и входные двери |
БудЭксперт от 09.11.2013 Покупка жилья во Львове, кредит на энергосбережение, теплый пленочный пол |
БудЭксперт от 26.10.2013 Программа ипотечного кредитования жилья, солнечные коллекторы |
БудЭксперт от 12.10.2013 Кредит под залог имущества, утепление жилья экологически чистой фитоплитой из камыша |
БудЭксперт от 28.09.2013 Ограничение наличных расчетов, теплоизоляция крыши минеральной ватой |
БудЭксперт от 21.09.2013 Теплое жилье на рынке недвижимости, конденсационный газовый и твердотопливный котлы |
Крыша - Кровельные материалы Укладка металлочерепицы, утепление |
Крыша - деревянная конструкция Обработка древесины, кровельный пирог |
Кирпич как строительный материал Производство, технические характеристики |
Рынок каминов Топливо для каминов, обслуживание, дизайн |
Металлопластиковые окна Производство, выбор, эксплуатация |
Брусчатка Производство, укладка, дизайн |
Солнечные коллекторы Принцип действия, монтаж, обслуживание |
Как установить бассейн собственноручно и только за час? Установка и уход |
Двери - визитная карточка помещения Установка и уход |
Утепление дома пенопластом Эксплуатация и уход |
Утепление зданий Утеплительные материалы, технологии, виды утеплителей |
Канализация частного дома Описание, требования, монтаж |
Автоматические гаражные ворота Типы, конструкция, автоматика ворот |
Электроинструменты Дрели, лобзики, болгарки, перфораторы, шуруповерты |
Кафельная плитка Проверка качества, укладка, уход |
Умный дом Проектирование системы, управление, безопасность |
Фильтры для воды Виды фильтрации, разновидности, производители и цена |
Водоотведение и хранение воды Трубы, баки для воды |
Мансардные окна Конструкция, аксессуары, пользование |
Натяжные потолки Виды, монтаж, отделка, стоимость и уход |
Выбор душевой кабины Тип кабины, установка, уход |
Выбор камина Топки, облицовки, аксессуары, обслуживание |
Полезен ли для Вас портал БудЭксперт?
Недоліки, виявлені у рамках
двох контрактів дорожного будівництва, які фінансуються за рахунок міжнародних фінансових
організацій, допоможуть "Укравтодору" уникнути нових помилок при реалізації
майбутніх контрактів. Про це заявила директор державного підприємства "
Укрдорінвест" Олена Криворучко, виступаючи під час презентації
верифікаційного звіту CoST по проектах, що фінансуються МФО.
"Хочу подякувати
громадській ініціативі CoST за увесь той масив роботи, який був проведений її
учасниками і фахівцями. Недоліки, виявлені у рамках двох контрактів, - важлива
і цінна інформація для нас як для нового менеджменту "Укравтодора" і
"Укрдорінвеста", і цей досвід допоможе уникнути багатьох помилок у
рамках майбутніх контрактів. Зі свого боку також хочу відзначити,
що ми і далі готові надавати громадським ініціативам максимально повну
інформацію, щоб разом робити дорожну галузь
прозорішою", - заявила Криворучко.
На
заході були також присутні міністр інфраструктури Володимир
Омелян, директор національного секретаріату CoST Наталія Форсюк і представник
ради бізнес-омбудсмена в Україні - заступник бізнес-омбудсмена Тетяна Коротка.
Зокрема, міністр
інфраструктури відзначив, що 95% українських доріг перебувають у неналежному стані, особливо після зими. Протее, за
словами міністра, завдяки співпраці зі Світовим банком, ЄБРР і COST Україна,
українські дороги мають шанси поступово стати якісними і досягти європейського
рівня. В. Омелян також розповів про впровадження системи FIDIC на
державному рівні. Відповідну постанову, за словами міністра, підписав
прем'єр-міністр України Володимир Гройсман.
Раніше Центр транспортних стратегій повідомляв, що ГП "Центр
науково-технічного супроводу дорожніх робіт і сертифікації дорожної
продукції" ("Дорцентр", у сфері управління
"Укравтодору") і Міждержавна гільдія інженерів консультантів (МГИК)
підписали Меморандум про співпрацю, у рамках якої
вони працюватимуть над забезпеченням якості доріг із застосуванням контрактів
FIDIC.
CoST - ініціатива, яка
забезпечує прозорість у використанні публічних засобів, при будівництві
об'єктів інфраструктури. Завдання CoST вивчати корупційні ризики, а також
давати рекомендації про те, як уникати їх надалі.
За матеріалами сайту Центру транспортних стратегій
Добавить в закладки | Підписатись | Версия для печати |