![]() Кредит на приобретение недвижимости на вторичном рынке, металлопластиковые окна и входные двери |
![]() Покупка жилья во Львове, кредит на энергосбережение, теплый пленочный пол |
![]() Программа ипотечного кредитования жилья, солнечные коллекторы |
![]() Кредит под залог имущества, утепление жилья экологически чистой фитоплитой из камыша |
![]() Ограничение наличных расчетов, теплоизоляция крыши минеральной ватой |
![]() Теплое жилье на рынке недвижимости, конденсационный газовый и твердотопливный котлы |
![]() Укладка металлочерепицы, утепление |
![]() Обработка древесины, кровельный пирог |
![]() Производство, технические характеристики |
![]() Топливо для каминов, обслуживание, дизайн |
![]() Производство, выбор, эксплуатация |
![]() Производство, укладка, дизайн |
![]() Принцип действия, монтаж, обслуживание |
![]() Установка и уход |
![]() Установка и уход |
![]() Эксплуатация и уход |
![]() Утеплительные материалы, технологии, виды утеплителей |
![]() Описание, требования, монтаж |
![]() Типы, конструкция, автоматика ворот |
![]() Дрели, лобзики, болгарки, перфораторы, шуруповерты |
![]() Проверка качества, укладка, уход |
![]() Проектирование системы, управление, безопасность |
![]() Виды фильтрации, разновидности, производители и цена |
![]() Трубы, баки для воды |
![]() Конструкция, аксессуары, пользование |
![]() Виды, монтаж, отделка, стоимость и уход |
![]() Тип кабины, установка, уход |
![]() Топки, облицовки, аксессуары, обслуживание |
Полезен ли для Вас портал БудЭксперт?
За
підсумками незалежних рейтингових досліджень, що проводилися з 1 січня 2017
року по 31 грудня 2017 року у рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху»,
ТМ Śnieżka визнано кращою в номінації
«Фарба» із понад 40 брендів у сфері
лакофарбового виробництва.
Конкурс «Фаворит Успіху» - це публічний рейтинг уподобань громадськості,
основною метою якого є вивчення суспільної думки щодо визначення популярності
торгових марок та відстеження динаміки змін споживчих пріоритетів та попиту на
продукти, товари й послуги. Організатори конкурсу досліджують громадську думку
шляхом опитування трьох респондентських груп: Споживачів, Спеціалістів і
Знаменитостей. Кожен український споживач має право через інтернет-опитування
проголосувати за улюблений бренд. Крім цього, конкурсантів оцінюють
експерти-спеціалісти у категоріях товарів і послуг, що відповідають їхній
професійній компетенції та журі публічних людей, що впливають на формування
смаків і вподобань суспільства. Результати голосування завіряються маркетинговою дослідницькою
компанією InMind і проходять ретельний аудит Київського міжнародного інституту
соціології (КМІС). Тож за інтегральною комплексною оцінкою рейтингу, ТМ
Śnieżka стала Абсолютним Фаворитом
Успіху 2017 року у категорії «Фарба», отримавши найвищі бали у кожній з трьох
респондентських групах.
«Śnieżka – торгова марка, продукція якої впродовж 18 років є популярною серед українських
споживачів. Впродовж багатьох років ТМ Śnieżka є лідером на українському ринку
лакофарбових матеріалів. Тож чергове визнання й нагорода для бренду
Śnieżka в Україні ще раз свідчить про те, що команди працівників ТзОВ
«Снєжка-Україна» та Групи компаній «Śnieżka» щоденно плідно працюють, аби
зберегти високі результати довіри
споживачів та динамічний розвиток виробничих потужностей. Ми вдячні кожному
покупцеві за їхню прихильність до продукції ТМ Śnieżka та високу оцінку до бренду. Адже це стимулює нас бути в тренді і
впроваджувати інноваційні рішення для виготовлення сучасних якісних продуктів», - говорить генеральний директор
ТзОВ «Снєжка-Україна» Марек Павлусь.
Водночас організатори конкурсу висловили вдячність учасникам експертних
журі за те, що знайшли час і натхнення для визначення Фаворитів Успіху 2017
року, а ними завжди стають найкращі марки у своєму сегменті. Участь
громадськості в інтернет-голосуванні – це для брендів найкраща підтримка і довіра українців.
Добавить в закладки | Підписатись | Версия для печати |