БудЭксперт от 23.11.2013 Кредит на приобретение недвижимости на вторичном рынке, металлопластиковые окна и входные двери |
БудЭксперт от 09.11.2013 Покупка жилья во Львове, кредит на энергосбережение, теплый пленочный пол |
БудЭксперт от 26.10.2013 Программа ипотечного кредитования жилья, солнечные коллекторы |
БудЭксперт от 12.10.2013 Кредит под залог имущества, утепление жилья экологически чистой фитоплитой из камыша |
БудЭксперт от 28.09.2013 Ограничение наличных расчетов, теплоизоляция крыши минеральной ватой |
БудЭксперт от 21.09.2013 Теплое жилье на рынке недвижимости, конденсационный газовый и твердотопливный котлы |
Крыша - Кровельные материалы Укладка металлочерепицы, утепление |
Крыша - деревянная конструкция Обработка древесины, кровельный пирог |
Кирпич как строительный материал Производство, технические характеристики |
Рынок каминов Топливо для каминов, обслуживание, дизайн |
Металлопластиковые окна Производство, выбор, эксплуатация |
Брусчатка Производство, укладка, дизайн |
Солнечные коллекторы Принцип действия, монтаж, обслуживание |
Как установить бассейн собственноручно и только за час? Установка и уход |
Двери - визитная карточка помещения Установка и уход |
Утепление дома пенопластом Эксплуатация и уход |
Утепление зданий Утеплительные материалы, технологии, виды утеплителей |
Канализация частного дома Описание, требования, монтаж |
Автоматические гаражные ворота Типы, конструкция, автоматика ворот |
Электроинструменты Дрели, лобзики, болгарки, перфораторы, шуруповерты |
Кафельная плитка Проверка качества, укладка, уход |
Умный дом Проектирование системы, управление, безопасность |
Фильтры для воды Виды фильтрации, разновидности, производители и цена |
Водоотведение и хранение воды Трубы, баки для воды |
Мансардные окна Конструкция, аксессуары, пользование |
Натяжные потолки Виды, монтаж, отделка, стоимость и уход |
Выбор душевой кабины Тип кабины, установка, уход |
Выбор камина Топки, облицовки, аксессуары, обслуживание |
Полезен ли для Вас портал БудЭксперт?
Передумовою існування та розвитку ринку новобудов в Україні, та й Львові зокрема, є відносини між девелоперами та клієнтами, які побудовані на впевненості та довірі. Саме завдяки такому суспільному договору ринок не лише був стабільним протягом останніх 10 років, а й прогресував та розвивався.
В останні роки спостерігаю стрімкий попит клієнтів на якісні проекти. Маю на увазі об’єкти з добре розвиненою інфраструктурою, сервісами першої необхідності, закладами освіти, офісними площами та диференційованою забудовою. Саме такі проекти не шкодять містам, а навпаки, дають можливість сталого розвитку. Я переконаний, що виключно громади міст найкраще знають власні потреби, контекст та типологію забудов у районах. Зокрема, у Львові була прийнята інтегрована концепція розвитку, де детально проаналізовані всі чинники сталого розвитку міста.
Уряд підтримав реалізацію експериментального проекту про надання дозвільних документів на будівництво, у якому міста не матимуть жодного впливу на зведення об’єктів.
Про що йдеться у експерименті від
уряду?
Суть експерименту в тому, що забудовник зможе сам обирати орган контролю. Тобто, якщо потрібно отримати дозвіл на нове будівництво чи здачу в експлуатацію вже готового об’єкту класу СС2 (багатоквартирні будинки), чи СС1 (індивідуальна житлова забудова), можна звернутись у центральний орган міста Києва. Нагадаю, що зараз такі об’єкти є в компетенції виключно місцевої інспекції ДАБК.
Чому це погано?
Обмеження впливу міської влади на забудову міст перекреслює всі напрацювання та позитивні кроки, які були зроблені в частині містобудування. Переконаний, саме міська влада повинна визначати, де яка забудова є необхідна та відповідати за це перед громадою в майбутньому.
Станом на сьогодні міста можуть хоча б частково впливати на ланцюжок
дозвільної документації у вигляді міських ДАБК. У них є розуміння, наскільки задекларований проект
будівництва на етапі містобудівних умов та обмежень відповідає фактичному
результату. У новому проекті постанови міська влада після видачі містобудівних втратить можливість такого контролю. З’явиться більше
можливостей для маніпуляцій, невідповідностей та незаконних забудов. Це може
призвести до втрати довіри інвесторів до будівельного ринку та реалізації
проектів гіршої якості. Від цього програють всі учасники ринку та місцеві
громади.
Вважаю, що не варто позбавляти місцеву владу впливу. Адже забудова не абстрактна, а матеріальна і фізично розміщена у містах, яких реалізовується проект. На мою думку, важливо, щоб управління архітектури мало вплив ще на етапі містобудівних умов, при видачі документів: на архітектуру, на вигляд, на фасади, на сам проект. А також на етапі прийому, щоб цикл був закритий на рівні міської влади. Це збільшить шанс на розробку якісних забудов та зменшить обсяги незаконного будівництва.
https://zaxid.net/blogi_tag50977/
https://zaxid.net/blogi_tag50977/
Добавить в закладки | Підписатись | Версия для печати |