
БудЕксперт від 23.11.2013Кредит на придбання нерухомості на вторинному ринку, металопластикові вікна та вхідні броньовані двері |
БудЕксперт від 09.11.2013Купівля житла у Львові, кредит на енергозбереження, тепла плівкова підлога |
БудЕксперт від 26.10.2013Програма іпотечного кредитування житла, сонячні колектори |
БудЕксперт від 12.10.2013Кредит під заставу майна, утеплення житла екологічно чистою фітоплитою з очерету |
БудЕксперт від 28.09.2013Обмеження готівкових розрахунків, теплоізоляція даху мінеральною ватою |
БудЕксперт від 21.09.2013Тепле житло на ринку нерухомості, конденсаційний газовий та твердопаливний котли |
Дах - Покрівельні матеріалиУкладання металочерепиці, утеплення |
Дах - дерев'яна конструкціяОбробка деревини, покрівельний пиріг |
Цегла як будівельний матеріалВиробництво, технічні характеристики |
Ринок камінівПаливо для камінів, обслуговування, дизайн |
Металопластикові вікнаВиробництво, вибір, експлуатація |
БруківкаВиробництво, укладання, дизайн |
Сонячні колекториПринцип дії, монтаж, обслуговування |
Як встановити басейн власноруч і лише за годину?Встановлення та догляд |
Двері – візитна картка помешканняВстановлення та догляд |
Утеплення будинку пінопластомЕксплуатація та догляд |
Утеплення будівельУтеплювальні матеріали, технології, види утеплювачів |
Каналізація приватного будинкуОпис, вимоги, монтаж |
Автоматичні гаражні воротаТипи, конструкція, автоматика воріт |
ЕлектроінструментиДрилі, лобзики, болгарки, перфоратори, шуруповерти |
Кахельна плиткаПеревірка якості, укладка, догляд |
Розумний будинокПроектування системи, управління, безпека |
Фільтри для водиВиди фільтрації, різновиди, виробники та ціна |
Водовідведення та зберігання водиТруби, баки для води |
Мансардні вікнаКонструкція, аксесуари, користування |
Натяжні стеліВиди, монтаж, оздоблення, вартість та догляд |
Вибір душової кабіниТип кабін, встановлення, догляд |
Вибір камінаТопки, облицювання, аксесуари, обслуговування |
Чи корисний для Вас портал БудЕксперт?
Вчені з Наньянський технологічного університету в Сінгапурі (NTU) винайшли еластичний бетон, який під тиском згинається, а не ламається, що робить його стійкішим від звичайного бетону.
Відповідно до недавньої
заяви представників інституту та урядової організації JTC, що відповідає за промисловість, цей новий матеріал під назвою ConFlexPave пройде випробування як дорожнє покриття протягом найближчих трьох років. У
Сінгапурі для дорожнього покриття у деяких зонах, напр., перехрестя і дорожні
розв’язки, застосовується звичайний бетон, оскільки він стійкіший і довговічніший,
ніж асфальт.
«В умовах дорожнього руху має місце постійна зміна навантаження по мірі
того, як автомобілі проїжджають по бетону», ֪– пояснює помічник професора Янга Ен-Хуа
Професор Янг очолює
дослідницький проект у Центрі інфраструктурних інновацій NTU-JTC.
Міцність матеріалу ConFlexPave як мінімум удвічі перевищує міцність звичайного
бетону, а це означає, що виготовлені з нього плити можуть бути вдвічі меншої
товщини, що, в свою чергу, робить їх легшими,
спрощує перевезення та встановлення.
Стійкість також
означає, що матеріал, згідно очікуванням вчених, повинен слугуватимайже вдвічі довше 20-річного терміну «життя»звичайного дорожнього покриття.
«Оскільки ми
використовуємо особливі матеріали, початкові капіталовкладення дещо
збільшуються», – додав професор Янг. «Проте, якщо врахувати
тривалість життєвого циклу конструкцій і взяти до уваги зниження трудовитрат
під час монтажу, стає очевидним, що економія буде
значною».
Окрім
цементу, води і піску, що є компонентами звичайного бетону, до складу ConFlexPave входять ще два
незвичайних матеріали. Хоча точну їхню назву
озвучити важко, оскільки вони представляють комерційну таємницю. Це синтетичне волокно, що дає змогу бетону згинатися, а
не ламатися під впливом тиску, а також твердий мінерал, який замінює гравій,
застосовуваний у звичайному бетоні.
Наступним завданням є
запуск виробництва цього бетону в промислових масштабах, – вважає професор Янг. Плити з нового матеріалу будуть проходити
випробування протягом наступного року, а потім піддаватися постійному
моніторингу протягом ще як мінімум двох років.
На основі результатів
випробувань, організація JTC буде співпрацювати з державними органами в пошуку
можливостей масштабного виробництва. Директор підрозділу технічних служб JTC і
співдиректор дослідного центру др..Чви сказав: «У цього
матеріалу є ціла низка потенційних сфер
застосування, окрім дорожніх покриттів».
Професор Янг вважає,
що гнучкість може зробити його матеріал вдалою заміною традиційних
бетонів у будівельних конструкціях, призначених для
сейсмоактивних регіонів.
http://technovesty.com/?p=3672
| Додати до закладок | Підписатись | Версія для друку |
RSS-канали порталу
Twitter
Facebook