![]() Кредит на придбання нерухомості на вторинному ринку, металопластикові вікна та вхідні броньовані двері |
![]() Купівля житла у Львові, кредит на енергозбереження, тепла плівкова підлога |
![]() Програма іпотечного кредитування житла, сонячні колектори |
![]() Кредит під заставу майна, утеплення житла екологічно чистою фітоплитою з очерету |
![]() Обмеження готівкових розрахунків, теплоізоляція даху мінеральною ватою |
![]() Тепле житло на ринку нерухомості, конденсаційний газовий та твердопаливний котли |
![]() Укладання металочерепиці, утеплення |
![]() Обробка деревини, покрівельний пиріг |
![]() Виробництво, технічні характеристики |
![]() Паливо для камінів, обслуговування, дизайн |
![]() Виробництво, вибір, експлуатація |
![]() Виробництво, укладання, дизайн |
![]() Принцип дії, монтаж, обслуговування |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Експлуатація та догляд |
![]() Утеплювальні матеріали, технології, види утеплювачів |
![]() Опис, вимоги, монтаж |
![]() Типи, конструкція, автоматика воріт |
![]() Дрилі, лобзики, болгарки, перфоратори, шуруповерти |
![]() Перевірка якості, укладка, догляд |
![]() Проектування системи, управління, безпека |
![]() Види фільтрації, різновиди, виробники та ціна |
![]() Труби, баки для води |
![]() Конструкція, аксесуари, користування |
![]() Види, монтаж, оздоблення, вартість та догляд |
![]() Тип кабін, встановлення, догляд |
![]() Топки, облицювання, аксесуари, обслуговування |
Чи корисний для Вас портал БудЕксперт?
За словами голови КМДА, Олександра Попова, щодня київським метро користується 1,8 млн. пасажирів.
Також О.Попов відзначив необхідність облаштування парковок біля станцій метро. Так, біля метро «Іподром» практично готова зручна автопарковка, де водії зможуть залишати свої авто, щоб далі пересуватися по місту на метро, уникаючи автомобільних пробок.
Нагадаємо, що генеральний підрядник ВАТ «Київметробуд» почав будівництво станції метро «Іподром» в лютого 2012 р. Метробудівці працювали в цілодобовому режимі без вихідних днів на всій ділянці.
Станція має два вестибюлі, пов'язаних з платформою сходами, і балкон, який з'єднується з платформою двома ліфтами. Виходи з підземних переходів і станції виконані з урахуванням державної програми «Безбар'єрний простір».
Для спорудження перегінних тунелів застосовувалися тунелепрохідницькі механізовані комплекси фірм Wirht і Herrenkneсht, що дозволило відмовитися від будівництва перегінних тунелів відкритим способом і дозволило побудувати тунелі в максимально стислі терміни, зберегти переважну кількість зелених насаджень, магістральних інженерних мереж і комунікацій, уникнути перекриття проїжджої частини однієї з основних транспортних артерій південної частині міста - проспекту академіка Глушкова. Для обробки станційних комплексів застосовувались різні оздоблювальні матеріали - граніт, мармур, керамічна плитка та інші.
Джерело: building.ua
Додати до закладок | Підписатись | Версія для друку |