![]() Кредит на придбання нерухомості на вторинному ринку, металопластикові вікна та вхідні броньовані двері |
![]() Купівля житла у Львові, кредит на енергозбереження, тепла плівкова підлога |
![]() Програма іпотечного кредитування житла, сонячні колектори |
![]() Кредит під заставу майна, утеплення житла екологічно чистою фітоплитою з очерету |
![]() Обмеження готівкових розрахунків, теплоізоляція даху мінеральною ватою |
![]() Тепле житло на ринку нерухомості, конденсаційний газовий та твердопаливний котли |
![]() Укладання металочерепиці, утеплення |
![]() Обробка деревини, покрівельний пиріг |
![]() Виробництво, технічні характеристики |
![]() Паливо для камінів, обслуговування, дизайн |
![]() Виробництво, вибір, експлуатація |
![]() Виробництво, укладання, дизайн |
![]() Принцип дії, монтаж, обслуговування |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Експлуатація та догляд |
![]() Утеплювальні матеріали, технології, види утеплювачів |
![]() Опис, вимоги, монтаж |
![]() Типи, конструкція, автоматика воріт |
![]() Дрилі, лобзики, болгарки, перфоратори, шуруповерти |
![]() Перевірка якості, укладка, догляд |
![]() Проектування системи, управління, безпека |
![]() Види фільтрації, різновиди, виробники та ціна |
![]() Труби, баки для води |
![]() Конструкція, аксесуари, користування |
![]() Види, монтаж, оздоблення, вартість та догляд |
![]() Тип кабін, встановлення, догляд |
![]() Топки, облицювання, аксесуари, обслуговування |
Чи корисний для Вас портал БудЕксперт?
«Що стосується метро у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, то ми зараз займаємося залученням інвестора для максимально швидкої реалізації цього проекту. А роботи з будівництва четвертої лінії вже йдуть - в найближчі дні в районі вулиці Набережно-Лугової будемо закладати перші елементи оправи тунелю. Коли інвестор буде визначений, то можна буде планувати здачу в експлуатацію першої черги нової лінії вже через два роки», - заявив Попов.
Голова КМДА нагадав, що проект будівництва метро на Троєщину розділений на кілька черг. На першому етапі планується запустити рух з Троєщини до Подолу, а друга черга передбачає будівництво від Лук'янівки до Подільського мосту. За словами Попова, для реалізації першого етапу планується залучити порядку $800-900 млн, а загальна вартість будівництва метро на Троєщину становить близько $2 млрд.
«Такі суми зараз непосильні для бюджету, тому у вирішенні цього найважливішого для киян питання ми сподіваємося на співпрацю з бізнесом. Я впевнений, що будівництво і експлуатація метрополітену, особливо на Троєщину, є цікавим з точки зору інвестицій проектом», - зазначив він.
Нагадаємо, планується, що перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену буде складатися з шести станцій: «Глибочицька» (пересадка на «Лук'янівську»), «Подільська» (пересадка на «Тараса Шевченка»), «Суднобудівна» (на Рибальському острові) , «Труханів острів», «Затока Десенка», «Веселкова». Надалі ця лінія піде на Троєщину вздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту «Київ» (Жуляни).
Джерело: building.ua
Додати до закладок | Підписатись | Версія для друку |