![]() Кредит на придбання нерухомості на вторинному ринку, металопластикові вікна та вхідні броньовані двері |
![]() Купівля житла у Львові, кредит на енергозбереження, тепла плівкова підлога |
![]() Програма іпотечного кредитування житла, сонячні колектори |
![]() Кредит під заставу майна, утеплення житла екологічно чистою фітоплитою з очерету |
![]() Обмеження готівкових розрахунків, теплоізоляція даху мінеральною ватою |
![]() Тепле житло на ринку нерухомості, конденсаційний газовий та твердопаливний котли |
![]() Укладання металочерепиці, утеплення |
![]() Обробка деревини, покрівельний пиріг |
![]() Виробництво, технічні характеристики |
![]() Паливо для камінів, обслуговування, дизайн |
![]() Виробництво, вибір, експлуатація |
![]() Виробництво, укладання, дизайн |
![]() Принцип дії, монтаж, обслуговування |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Експлуатація та догляд |
![]() Утеплювальні матеріали, технології, види утеплювачів |
![]() Опис, вимоги, монтаж |
![]() Типи, конструкція, автоматика воріт |
![]() Дрилі, лобзики, болгарки, перфоратори, шуруповерти |
![]() Перевірка якості, укладка, догляд |
![]() Проектування системи, управління, безпека |
![]() Види фільтрації, різновиди, виробники та ціна |
![]() Труби, баки для води |
![]() Конструкція, аксесуари, користування |
![]() Види, монтаж, оздоблення, вартість та догляд |
![]() Тип кабін, встановлення, догляд |
![]() Топки, облицювання, аксесуари, обслуговування |
Чи корисний для Вас портал БудЕксперт?
"Ми, в принципі, на правому березі перші елементи тунелю змонтували для того, щоб показати, де проходитиме траса. Тому, я думаю, що десь у серпні-вересні (поточного року) після пуску станції "Теремки" (Куренівсько- Червоноармійської лінії), очевидно, прийде час, коли займуться четвертою лінією", - заявив він.
За словами Петренка, питання про фінансування цього будівництва також може бути вирішено до осені.
"Питання про те, як буде здійснюватися фінансування - чи буде це займ, або державні гроші - знаходиться на стадії вирішення. Думаю, рішення буде прийнято протягом цих трьох-чотирьох місяців, і тоді можна буде говорити вже виразно про терміни будівництва", - зазначив гендиректор "Київметробуду".
Петренко вважає, що у "Київметробуду" є реальний шанс стати генеральним підрядником будівництва метро на Троєщину.
"У нас шанс є, якщо не буде ніяких нюансів. Наприклад, говорили, що якщо кредит буде російським, то і генпідрядник буде російський. Але в Росії вартість будівництва метрополітену мінімум в два рази дорожче", - зазначив він.
Як повідомлялося, перша черга четвертої, Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену буде складатися з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на станцію "Лук'янівська" Сирецько-Печерської лінії), "Подільська" (пересадка на станцію "Тараса Шевченка" Куренівсько-Червоноармійської лінії ), "Суднобудівна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".
Надалі ця лінія піде на Троєщину і пройде там вздовж проспекту Маяковського, а в протилежному напрямку - через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах.
Раніше голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов заявив, що Київ має намір за сприяння Зовнішекономбанку (ЗЕБ) Росії залучити кредит на суму $700 млн для будівництва першої черги метро на Троєщину.
Заступник голови Київської міськдержадміністрації Руслан Крамаренко пояснив, що ЗЕБ ставить умовою залучення кредиту державні гарантії з боку Кабінету міністрів, і з цього питання міськдержадміністрація веде консультації з урядом.
Він упевнений, що до кінця року кредит буде залучено, а для початку будівництва міськдержадміністрація просить у Кабінету міністрів додатково 434 млн грн.
Джерело: bprice.ua
Додати до закладок | Підписатись | Версія для друку |