![]() Кредит на придбання нерухомості на вторинному ринку, металопластикові вікна та вхідні броньовані двері |
![]() Купівля житла у Львові, кредит на енергозбереження, тепла плівкова підлога |
![]() Програма іпотечного кредитування житла, сонячні колектори |
![]() Кредит під заставу майна, утеплення житла екологічно чистою фітоплитою з очерету |
![]() Обмеження готівкових розрахунків, теплоізоляція даху мінеральною ватою |
![]() Тепле житло на ринку нерухомості, конденсаційний газовий та твердопаливний котли |
![]() Укладання металочерепиці, утеплення |
![]() Обробка деревини, покрівельний пиріг |
![]() Виробництво, технічні характеристики |
![]() Паливо для камінів, обслуговування, дизайн |
![]() Виробництво, вибір, експлуатація |
![]() Виробництво, укладання, дизайн |
![]() Принцип дії, монтаж, обслуговування |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Експлуатація та догляд |
![]() Утеплювальні матеріали, технології, види утеплювачів |
![]() Опис, вимоги, монтаж |
![]() Типи, конструкція, автоматика воріт |
![]() Дрилі, лобзики, болгарки, перфоратори, шуруповерти |
![]() Перевірка якості, укладка, догляд |
![]() Проектування системи, управління, безпека |
![]() Види фільтрації, різновиди, виробники та ціна |
![]() Труби, баки для води |
![]() Конструкція, аксесуари, користування |
![]() Види, монтаж, оздоблення, вартість та догляд |
![]() Тип кабін, встановлення, догляд |
![]() Топки, облицювання, аксесуари, обслуговування |
Чи корисний для Вас портал БудЕксперт?
Компанія Henkel проводить ребрендинг торгівельної марки THOMSIT. Починаючи з березня 2017 року, вся лінійка продуктів під брендом THOMSIT буде випускатися під брендом CERESIT. Кодування та назви продуктів залишаться без змін.
Ребрендинг проводиться в рамках стратегії зростання компанії Henkel на ринку будівельних матеріалів, яка передбачає оптимізацію наявного портфелю брендів. Торгівельна марка CERESIT об’єднає під собою продукти, що представлені в усіх категоріях: матеріали для облицювання, облаштування підлоги, гідроізоляція, матеріали для утеплення тощо.
«Ми вирішили спростити наш підхід до брендингу, сфокусувавшись на флагманському бренді CERESIT. В результаті, будівельні суміші THOMSIT будуть перегруповані під брендом CERESIT», - відзначила Ольга Ступіна, керівник Департаменту маркетингу компанії «Хенкель Баутехнік (Україна)».
В компанії переконані, що завдячуючи спрощеному підходу до асортименту продукції та кількості брендів, споживачам буде легше обрати вірне рішення.
«Слід окремо наголосити, що ребрендинг не зачепить технологій виробництва, якості продукції та умов постачання. Все залишатиметься як і раніше, зміниться тільки назва бренду з THOMSIT на CERESIT», - додала пані Ступіна.
Керуючись міркуваннями зручності та забезпечення пізнаваності продуктів, буде збережено маркування продукції (напр., UK 400, K188E), а також кольорову гамму пакування.
Перехід буде здійснено з початку березня 2017 року.
Детальніше про зміни компанія поінформує своїх клієнтів окремо.
Нагадаємо, раніше компанія Henkel увійшла в топ-15 найбільш стабільних компаній у світі за версією Global 100 Index, в якому представлені найуспішніші компанії в області сталого розвитку з ринковою капіталізацією більше 2 мільярдів доларів.
Додати до закладок | Підписатись | Версія для друку |