
БудЕксперт від 23.11.2013Кредит на придбання нерухомості на вторинному ринку, металопластикові вікна та вхідні броньовані двері |
БудЕксперт від 09.11.2013Купівля житла у Львові, кредит на енергозбереження, тепла плівкова підлога |
БудЕксперт від 26.10.2013Програма іпотечного кредитування житла, сонячні колектори |
БудЕксперт від 12.10.2013Кредит під заставу майна, утеплення житла екологічно чистою фітоплитою з очерету |
БудЕксперт від 28.09.2013Обмеження готівкових розрахунків, теплоізоляція даху мінеральною ватою |
БудЕксперт від 21.09.2013Тепле житло на ринку нерухомості, конденсаційний газовий та твердопаливний котли |
Дах - Покрівельні матеріалиУкладання металочерепиці, утеплення |
Дах - дерев'яна конструкціяОбробка деревини, покрівельний пиріг |
Цегла як будівельний матеріалВиробництво, технічні характеристики |
Ринок камінівПаливо для камінів, обслуговування, дизайн |
Металопластикові вікнаВиробництво, вибір, експлуатація |
БруківкаВиробництво, укладання, дизайн |
Сонячні колекториПринцип дії, монтаж, обслуговування |
Як встановити басейн власноруч і лише за годину?Встановлення та догляд |
Двері – візитна картка помешканняВстановлення та догляд |
Утеплення будинку пінопластомЕксплуатація та догляд |
Утеплення будівельУтеплювальні матеріали, технології, види утеплювачів |
Каналізація приватного будинкуОпис, вимоги, монтаж |
Автоматичні гаражні воротаТипи, конструкція, автоматика воріт |
ЕлектроінструментиДрилі, лобзики, болгарки, перфоратори, шуруповерти |
Кахельна плиткаПеревірка якості, укладка, догляд |
Розумний будинокПроектування системи, управління, безпека |
Фільтри для водиВиди фільтрації, різновиди, виробники та ціна |
Водовідведення та зберігання водиТруби, баки для води |
Мансардні вікнаКонструкція, аксесуари, користування |
Натяжні стеліВиди, монтаж, оздоблення, вартість та догляд |
Вибір душової кабіниТип кабін, встановлення, догляд |
Вибір камінаТопки, облицювання, аксесуари, обслуговування |
Чи корисний для Вас портал БудЕксперт?
Перша черга злітно-посадкової смуги Львівського аеропорту становить 1630 м., в тому числі реконструкція існуючої частини довжиною 835 м. і новозбудованої смуги на 795 м. Крім того, введено в експлуатацію руліжні доріжки №5 і №8 і перон №2. «Це дозволить львівському аеропорту приймати літаки авіакомпаній, які сьогодні співпрацюють з аеропортом», - йдеться в прес-релізі компанії «Альтком».
Відзначимо, що сьогодні, 25 серпня, на оновленій злітно-посадочній смузі здійснив посадку перший літак (рейс Київ-Львів).
Як розповів начальник СУ-8 ТОВ «Дорожне будівництво «Альтком» Олександр Шилюк, всього в рамках першого етапу робіт укладено 230 тис. куб. м. бетону, площа створених покриттів складає 150 тис. кв. м.
«Відчутні труднощі створили кліматичні умови, характерні для даного регіону. Так, постійні дощі призвели до перезволоження грунтів, заболочування територій. Фахівці компанії зняли і вивезли непридатний грунт на глибині близько 6 м. Потім була проведена стабілізація укладаючого грунту за допомогою георешіток. За добу вивозилося близько 6-7 тис. куб. м. грунту і стільки ж завозилося», - відзначили в прес-службі.
«Перший етап був складніший, ніж буде другий, тому що у нас на шляху була виторфовка - 650 тис. куб. м. торфу вивезено, замінено на піски, щебеневі матеріали. На другому етапі єдина складність, з якою ми зіткнемося, це вивіз зайвого грунту, треба вивезти близько 500 тис. куб. м. за межі аеропорту», - сказав Олександр Шилюк.
Але основною складністю стало те, що львівський аеропорт не був закритий на час реконструкції, тому будівельникам довелося працювати безпосередньо на діючій ВПП.
Варто зазначити, що для забезпечення будівництва був введений в експлуатацію бетонний комплекс, що складається з трьох бетонних вузлів - заводу LIEBHERR і двох заводів італійської компанії Simem. Сукупна потужність комплексу становить близько 400 куб. м. бетону в годину. Крім того, на будівництві використовується високопродуктивний бетоноукладальних комплекс «SP 1500».
Начальник СУ-8 ТОВ «Дорожне будівництво «Альтком» зазначив, що ширина смуги Львівського аеропорту становить 48 метрів, загальна довжина після реконструкції - 3305 метрів, що дасть можливість приземлятися тут усім типам літаків, у тому числі «Аеробус» та «Боїнг-767».
Джерело: Building.ua
| Додати до закладок | Підписатись | Версія для друку |
RSS-канали порталу
Twitter
Facebook