![]() Кредит на придбання нерухомості на вторинному ринку, металопластикові вікна та вхідні броньовані двері |
![]() Купівля житла у Львові, кредит на енергозбереження, тепла плівкова підлога |
![]() Програма іпотечного кредитування житла, сонячні колектори |
![]() Кредит під заставу майна, утеплення житла екологічно чистою фітоплитою з очерету |
![]() Обмеження готівкових розрахунків, теплоізоляція даху мінеральною ватою |
![]() Тепле житло на ринку нерухомості, конденсаційний газовий та твердопаливний котли |
![]() Укладання металочерепиці, утеплення |
![]() Обробка деревини, покрівельний пиріг |
![]() Виробництво, технічні характеристики |
![]() Паливо для камінів, обслуговування, дизайн |
![]() Виробництво, вибір, експлуатація |
![]() Виробництво, укладання, дизайн |
![]() Принцип дії, монтаж, обслуговування |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Експлуатація та догляд |
![]() Утеплювальні матеріали, технології, види утеплювачів |
![]() Опис, вимоги, монтаж |
![]() Типи, конструкція, автоматика воріт |
![]() Дрилі, лобзики, болгарки, перфоратори, шуруповерти |
![]() Перевірка якості, укладка, догляд |
![]() Проектування системи, управління, безпека |
![]() Види фільтрації, різновиди, виробники та ціна |
![]() Труби, баки для води |
![]() Конструкція, аксесуари, користування |
![]() Види, монтаж, оздоблення, вартість та догляд |
![]() Тип кабін, встановлення, догляд |
![]() Топки, облицювання, аксесуари, обслуговування |
Чи корисний для Вас портал БудЕксперт?
В опитуванні взяли участь понад 2000 клієнтів фірмових салонів, які замовили продукцію ТМ «Віконда» в період з 1 червня по 31 липня 2011 року. Респонденти оцінювали (по 5ти бальній шкалі) майстерність менеджера-консультанта, професіоналізм майстра по виміру і по монтажу.
На думку фахівців компанії «Віконда», результати таких опитувань дозволяють підвищувати рівень обслуговування у фірмових салонах ТМ «Віконда», і здійснювати контроль за якістю продукції та послуг.
Так, партнери (франчайзі) компанії мають унікальну можливість не тільки побачити роботу свого персоналу з боку, але й підвищити ступінь задоволеності клієнтів, що в результаті спричинить: зростання обсягів продажів, частотність повторних звернень, зниження витрат на залучення нових клієнтів, формування позитивного іміджу компанії.
Подібні опитування проводяться на регулярній основі, оскільки місія компанії лідера віконного ринку, не тільки випуск продукції, а й задоволення запитів покупця в повному обсязі.
Щоб підвищити рівень компетентності персоналу франчайзі, компанія «Віконда» пропонує пройти планове навчання в корпоративному Навчальному Центрі.
Додати до закладок | Підписатись | Версія для друку |