![]() Кредит на придбання нерухомості на вторинному ринку, металопластикові вікна та вхідні броньовані двері |
![]() Купівля житла у Львові, кредит на енергозбереження, тепла плівкова підлога |
![]() Програма іпотечного кредитування житла, сонячні колектори |
![]() Кредит під заставу майна, утеплення житла екологічно чистою фітоплитою з очерету |
![]() Обмеження готівкових розрахунків, теплоізоляція даху мінеральною ватою |
![]() Тепле житло на ринку нерухомості, конденсаційний газовий та твердопаливний котли |
![]() Укладання металочерепиці, утеплення |
![]() Обробка деревини, покрівельний пиріг |
![]() Виробництво, технічні характеристики |
![]() Паливо для камінів, обслуговування, дизайн |
![]() Виробництво, вибір, експлуатація |
![]() Виробництво, укладання, дизайн |
![]() Принцип дії, монтаж, обслуговування |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Експлуатація та догляд |
![]() Утеплювальні матеріали, технології, види утеплювачів |
![]() Опис, вимоги, монтаж |
![]() Типи, конструкція, автоматика воріт |
![]() Дрилі, лобзики, болгарки, перфоратори, шуруповерти |
![]() Перевірка якості, укладка, догляд |
![]() Проектування системи, управління, безпека |
![]() Види фільтрації, різновиди, виробники та ціна |
![]() Труби, баки для води |
![]() Конструкція, аксесуари, користування |
![]() Види, монтаж, оздоблення, вартість та догляд |
![]() Тип кабін, встановлення, догляд |
![]() Топки, облицювання, аксесуари, обслуговування |
Чи корисний для Вас портал БудЕксперт?
Четверта лінія метрополітену дозволить вирішити транспортну проблему майже для 500 тис. мешканців лівобережних районів столиці (Деснянського та Дніпровського), зокрема, житлових масивів Воскресенський, Райдужний, Вигурівщина-Троєщина, а також забезпечить швидкий транспортний зв'язок цих районів з правобережною частиною міста.
Лінія буде складатися з двох ділянок: від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням у напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, від станції «Вулиця Милославська» до станції «Проспект Ватутіна». Лінія метро складатиметься з 12 станцій. Пасажиропотік досягне 40,8 тис. чол./год. Із загальної вартості на будівництво першої ділянки знадобиться 6,972 млрд. грн, другої - 4,239 млрд. грн.
«В умовах постійного зростання населення столиці і темпів розвитку міста зростає потреба в забезпеченні сучасним суспільним транспортом. Ця ініціатива вимагає великого обсягу інвестицій, тому прийнято рішення запропонувати приєднатися до цього проекту інвесторам на умовах державно-приватного партнерства», - повідомив Р.Крамаренко, заступник голови КМДА.
Передбачається, що інвестор буде відповідати за фінансування, будівництво, закупівлю обладнання та оперативне управління процесом, а київська влада - за вирішення земельних питань, надання активів, регулювання тарифів і контроль за виконанням інвестором зобов'язань перед громадою.
Джерело: building.ua
Додати до закладок | Підписатись | Версія для друку |