![]() Кредит на придбання нерухомості на вторинному ринку, металопластикові вікна та вхідні броньовані двері |
![]() Купівля житла у Львові, кредит на енергозбереження, тепла плівкова підлога |
![]() Програма іпотечного кредитування житла, сонячні колектори |
![]() Кредит під заставу майна, утеплення житла екологічно чистою фітоплитою з очерету |
![]() Обмеження готівкових розрахунків, теплоізоляція даху мінеральною ватою |
![]() Тепле житло на ринку нерухомості, конденсаційний газовий та твердопаливний котли |
![]() Укладання металочерепиці, утеплення |
![]() Обробка деревини, покрівельний пиріг |
![]() Виробництво, технічні характеристики |
![]() Паливо для камінів, обслуговування, дизайн |
![]() Виробництво, вибір, експлуатація |
![]() Виробництво, укладання, дизайн |
![]() Принцип дії, монтаж, обслуговування |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Встановлення та догляд |
![]() Експлуатація та догляд |
![]() Утеплювальні матеріали, технології, види утеплювачів |
![]() Опис, вимоги, монтаж |
![]() Типи, конструкція, автоматика воріт |
![]() Дрилі, лобзики, болгарки, перфоратори, шуруповерти |
![]() Перевірка якості, укладка, догляд |
![]() Проектування системи, управління, безпека |
![]() Види фільтрації, різновиди, виробники та ціна |
![]() Труби, баки для води |
![]() Конструкція, аксесуари, користування |
![]() Види, монтаж, оздоблення, вартість та догляд |
![]() Тип кабін, встановлення, догляд |
![]() Топки, облицювання, аксесуари, обслуговування |
Чи корисний для Вас портал БудЕксперт?
Нагадаємо, перший сучасний трамвайний вагон моделі Т-3UА-3 був виготовлений фахівцями комунального підприємства «Київпастанс» за дорученням Олександра Попова ще в грудні минулого року. Цей вагон є базовою моделлю для створення сімейства київських трамваїв довжиною 15-32 метри для обслуговування різних за потужністю пасажирських потоків. Кузов трамвайного вагона і більшість комплектуючих виробів виготовлено в Україні.
Вагони відповідають всім сучасним стандартам: частка низького рівня підлоги трамвайного вагона понад 30%, що забезпечує можливість використання трамвайного сполученням пасажирам з обмеженими фізичними можливостями. Крім того, двері в зоні низького рівня підлоги обладнані відкидною рампою для заїзду крісел-колясок.
Сучасним характеристикам громадського транспорту відповідають також поліпшений дизайн, зручний салон, сучасне електронне інформаційне забезпечення, в тому числі і для осіб з вадами зору, система кондиціонування повітря для пасажирів і водія.
Надійність ходової системи гарантують нові візки, перевіреної часом конструкції з удосконаленою гальмівною системою.
Сучасна електронна система управління тягою на IGBT-модулях з рекуперацією, характеризує європейський рівень технологій енергозбереження і забезпечує надійність, безпеку і плавність динамічних характеристик нового трамвая.
Зараз триває постановка трамвайних вагонів даного типу на серійне виробництво.
Крім київських трамвайних вагонів, на лінію швидкісного трамвая вийшли ще 7 трамваїв вітчизняного виробництва: 5 трамвайних потягів і 2 трамвайні вагони, з'єднані в поїзд виробництва ЗАТ «Київський завод електротранспорту» і ТОВ «Татра Південь».
Джерело: bprice.ua
Додати до закладок | Підписатись | Версія для друку |