Актуальна до: 16.05.2018р.
Розміщена 18.12.2013
Поновлена 16.04.2018
|
Переглядів Всього: 9247 | За 30 днів: 9083
Відповідей: 0
|
Так само, як і зрівняльна платформа, відкидний міст дозволяє проводити процес навантаження / розвантаження з використанням автонавантажувача. Компанія DoorHan пропонує кілька типів мостів.
Механічні відкидні мости DoorHan серії FT служать для організації вантажно-розвантажувальних місць, встановлюються на пандус або відкриту рампу, компенсуючи різницю у висоті між вантажівкою і підлогою складу до 360 мм, в залежності від моделі. Призначені для взаємодії з автомобілями, що мають приблизно однакову висоту. При перевантажувальних роботах міст опускається в кузов автомобіля за допомогою бічної ручки до тих пір, поки апарель не досягне підлоги автомобіля. Після закінчення робіт міст піднімається і повертається у вихідне положення.
Механічні відкидні мости серії FT можуть мати стаціонарну або ковзаючу конструкцію. Міст, який має ковзаючу конструкцію, дозволяє проводити роботи по черзі в декількох місцях на пандусі, за рахунок пересування вздовж направляючої рейки від однієї точки розвантаження до іншої. Встановлення механічного відкидного моста здійснюється на підготовлений пандус.
Основні переваги механічних відкидних Мостів :
- наявність замку , який блокує міст у вертикальному положенні;
- жовто -чорна сигнальна смуга показує , що міст знаходиться вище рівня пандуса ;
- можливість переміщення по пандусу ( для ковзних мостів).
КОНСТРУКЦІЯ: Поверхня відкидного моста являє собою сталевий лист товщиною 5 мм із сочевичним рифленням заввишки 0,5-1,5 мм і розрахована на взаємодію з ручними гідравлічними візками і стандартними 4 -х колісними навантажувачами з надувними шинами. За бажанням замовника міст може бути виготовлений з розрахунком на використання з обладнанням , яке має високу точкове навантаження , таким як електричний штабелер . Можлива невелика потенційна деформація поверхні моста , що не відбивається на роботі виробу. Аппарель виготовляється з сталевого листа товщиною 12 мм із сочевичним рифленням заввишки 1,2-3,6 мм. Балки моста виготовляються з труби розміром 60х40х3 мм. Міст має систему важеля балансування , засновану на 2 -х пружинах і роликовій опорі . Напрямна рейка виконаний на базі гарячекатаного швелера розміром 160 мм.
Переносні мости DoorHan серії МТ використовуються для організації вантажно -розвантажувальних робіт , в тому випадку , коли потік продукції не надто великий і немає необхідності встановлювати стаціонарний док. Призначені для використання з автомобілями, що мають приблизно однакову висоту , яка повинна бути більше рівня рампи. Переносні мости встановлюються між рампою і кузовом автомобіля , компенсуючи різницю у висоті до 240 мм. Переміщення моста до необхідного місця здійснюється за допомогою навантажувача. Переносні мости DoorHan повністю відповідають вимогам прийнятих норм і директиві DIN EN1398 , сертифіковані і мають сертифікати відповідності.
Контактна особа: |
Андрій, МС Україна - Директор |
Мови якими може спілкуватися особа: |
|
Телефони: |
|
Електронна пошта: |
Приховано (надішліть повідомлення з сайту) |
|
|